Jam Dinding

Google Search

Custom Search

Chat

Create a Meebo Chat Room

Serba Sedikit Tentang Aku The Movie



Salam semua,

Ni cerita skit pasal aku.
Lahir 22 April 1981
Belajar di UiTM Machang Kelantan (1999 - 2000) Diploma Accountancy
Belajar di UiTM Dungun, Terengganu(2001 - 2004) Diploma Office Management & Technology
Convocation tahun 2004
Kerja pertama di Mc Donalds Bandar Utama bersama Che Mat as Crew biasa, kerja 2-3 bulan dapat promotion jadi Trainee Floor Manager. Aku sempat jadi manager 2 bulan je, Che Mat sebulan dah cabut lari. Lepas tu aku dapat offer kat FAMA as a Secretary (Sambilan). Lapor diri 4 Mei 2005 dan resign 30 April 2008. Dapat kerja kat LHDN Jalan Duta as a PA bermula 2 Mei 2008 sehingga sekarang......jawatan tetap (Alhamdulillah rezeki kat sini.

Lupa lak, aku kahwin dengan salah seorang warga kerja FAMA pada 22 Ogos 2006 dan sekarang mempunyai cahaya mata berumur 1 tahun 4 bulan. Anak lelaki.

Ok lah, itulah serba sedikit pasal aku....(tunggu posting dari Che Mat, Sukor, Meong and the gang pulok)

0 comments: