Jam Dinding

Google Search

Custom Search

Chat

Create a Meebo Chat Room

Baca Email dapat RM0.50, potensi pendapatan RM15 hingga RM 60 sehari!!





Ni aku post untuk kawan-kawan yang sedang mencari duit skarang. aku ada bawa satu menda yang menarik untuk korang cuba. Korang banyak kawan kat internet?? chatroom?? korang suka iklan kat internet barang atau servis ha korang layak untuk wat menda ni. Macam aku aku draw kat paypal aku coz aku duk oversea takda halangan. Bagi korang kat malaysia draw duit ikut maybank or CIMB.

Sesuai untuk kaki kaki internet, kakitangan kerajaan yang kerja chatting, tokeh tokeh business internet, so ni antara cara Irfan khairy mendapat RM sekurangnya RM30 sehari untuk duit minyak. Kalau korang rajin lagi leh cari lagi banyak. Apa apa email leh daftar seh... tak kira yahoo, gmail, mail mail atau ismail. Kepada penganggur aku galakkan wat menda ni apa lagi click sini yeh.


Company base on malaysia, terletak di menara citibank jalan ampang, actually menda ni dibuat berdasarkan pasaran google and yahoo yang skrang ni mencanak duit masuk mengenai iklan yang diaorang pasang (kalau korang tengok google tu kat kanan ada iklan kan ) so mat mat kafir ini mendapat komisyen setiap kali iklan diaorang dibaca korang bayangkan untung atas angin jew. Berdasarkan itu Encik Mohamad Fadil (pencipta menda ini) recognize benda ni dan mulakan menda ni untuk orang kita sendiri malaysia. So dari duit mengalir keluar kenegara orang baik kembalikan semula ke negara kita sendiri walaupun tak banyak (RM30 - RM60) sehari tapi ok la dari korang takda duit kan hehe!!!

so apa tunggu lagi meh join DUIT SEGERA!!! tanpa mengeluarkan banyak tenaga sehari korang spend dalam 1 jam depan pc pun dah dapat yang minimum ok takyah banyak banyak cukup la nak sara korang. Benda ni tak leh ar nak wat jadi kaya tapi tambah sket sket la jadiklah...

DUIT SEGERA!!!
DUIT SEGERA!!!
DUIT SEGERA!!!


Assalamualaikum.... salam mesra...

Pak chu Car
antenakuat@gmail.com





0 comments: