Jam Dinding

Google Search

Custom Search

Chat

Create a Meebo Chat Room

larangan penggunaan enternet pd waktu pejabat

salam
slamat pagi kepada sumer kengkawan...
pagi nie kat opis aku sumer kecoh pasal PM umumkan bahawa kepada sumer kakitangan awam di nasihatkan tak leh bukak laman web yang mengarut2 time waktu keje...especially org kite byk masuk skarang mcm facebook, fs, myspace...ape ke jadah sumer tu...ahaks...kadang2 bagus jugak nasihat tu.. tapi kadang skrang nie kalu nak dipk kan sumer org dah tau pasal sumer tu...jadi mcm maner kite nak kurangkan gejala2 tu sumer...sedangkan setiap aper yang aku nampak kat opis aku nie..benda yang pertama skali diorg nak wat..bukak pc or laptop terus bukak laman2 web mcm tu...aku tak ckp orang la kan...aku pon samer jugak..ehehehe...so samer2 la kite jalan kan tanggungjawab masing2...bleh tu bleh la bukak..tp jgn sampai leka keje sumer tak siap..jgn sampai bos ckp baik tak der internet lagi baguss...tp skarang internet adalah satu keperluan dalam melakukan keje2 opis..kalu tak maner kite nak dapat sumer maklumat tu...tol tak???so pk2 kan la sumer yer..maner yang baik kite amik..maner yang tak baik tu...amik skit2 jer tau..hahaha
bye
salam selamat pagi..