Jam Dinding

Google Search

Custom Search

Chat

Create a Meebo Chat Room

Reunion X-DOMT Dungun 2001 - 2004


Salam Semua,

Aku ada trfikir untuk buat reunion geng2 lama DOMT. Cuma sekarang ni nak dapatkan feedback dari rakan2 semua lah.

Ramai yang sms aku bagi feedback dan aku ucapkan terima kasih. Banyak faktor yang perlu difikirkan contohnya :

1. Masa
2. Tempat
3. Kewangan
4. Komitmen

Ada yang bagi feedback untuk kita pergi ke tempat asal kita iaitu UiTM Dungun. Tapi kita2 semua ni berada di serata tempat, ada kat Penang, KL, Terengganu, Pahang dan byk tempat lagilah. Aku perlu pilih lokasi berdasarkan persetujuan semua.

Kalau sape2 berminat nak join hebah2kan kepada rakan2 yang lain. Bagi comments kat sini nak buat kat mana, bila dan berapa lama. Aku rasa 2 Hari 1 Malam dah cukup atau singkat lagi 1 hari je. So camana? Sila hantar feedback kepada email aku atokmcd@gmail.com.